.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری سارقان باند مهدي‌پلنگ در آستارا

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان مرزي آستارا از دستگيري سركرده و تمام اعضاي باند سارقان منازل مسكوني آستارا موسوم به مهدي پلنگ خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  ،ايرج زارعي امروز در گفتگو با فارس در آستارا افزود: يك باند پنج نفره كه اقدام به سرقت از چند منزل مسكوني در سطح شهر آستارا كرده بودند، توسط دايره آگاهي نيروي انتظامي آستارا شناسايي و دستگير شدند.
وي با اشاره به اعتراف اين افراد سارق به هشت فقره سرقت تصريح كرد: اين سارقان بين 23 تا 34 ساله هستند و سركرده آنها كه 25 سال سن دارد و داراي محكوميت قضايي و تبعيد به جنوب و شرق كشور است.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان آستارا اقلام كشف شده از اين افراد را كه تحويل مالباختگان شد را حدود 50 ميليون ريال اعلام كرد و اظهار داشت: تمام اين سارقان غير بومي هستند كه با تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شدند.
زارعي عملكرد پرسنل مبارزه با مواد مخدر اين نيرو در طول آذر ماه گذشته را از ديگر موارد قابل ذكر عنوان كرد و اظهار داشت: اين پرسنل در مدت مذكور با اجراي طرح عملياتي والعاديات چهار، موفق به دستگيري 34 نفر از توزيع‌كنندگان مواد مخدر اعم از خرده فروشي و مصرف‌كنندگان در سطح شهرستان شدند كه تمام آنها نيز تحويل مراجع قضايي شده و طبق قانون با آنان برخورد مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.